zaterdag 16 mei 2009

Conceptkeuze

Ik heb ervoor gekozen om een soort van wandplaten te maken waarachter licht zit. Zo krijg je een mooi sfeerlicht rond je plaat. Bovendien worden deze wandplaten draaiend uitgevoerd zodat je ze kunt plaatsen in de richting die jij wilt.
Hieronder mijn eerste conceptschetsen:


Het magnetisch laagje zou ik met tape doen. Dit bedrijf maakt tape, met magnetische aantrekking. Je kan zowel Noord, als Zuid vanboven hebben. Dus aan de ene kant van de lichtkasten voorzie ik de ene soort, en aan de andere kant moet de andere soort tape.



Omdat er bij TL-lampen, de moeilijkheid is om de elektriciteit naar de buitenkant van de kast (waar de contacten zitten) te krijgen, zou ik gaan voor een oplossing met LED-latjes.
Ook het geval met gewone (spaar)lampen, zou ik gaan vervangen door LED's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten